Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Wycieczki

Wycieczka Szlakiem Piastowskim

Dnia 30 września 2022 r. klasy 5b i 5 a były na wycieczce klasowej Piastowskim Szlakiem.

Wraz z nami pojechała również koleżanka z Ukrainy. Nasz pierwszy przystanek to Gąsawa. Z tej miejscowości przejechaliśmy kolejką wąskotorową do Biskupina. Z przewodnikiem zwiedzaliśmy prasłowiańską osadę w Biskupinie. Mogliśmy poznać czym zajmowali się ówcześni mieszkańcy osady. Po zakończeniu zwiedzania zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy do Kruszwicy. Weszliśmy na Mysią Wieżę, podziwialiśmy widoki z wieży widokowej z czasów Kazimierza wielkiego i poznaliśmy historię o Popielu. Na koniec czekała nas jeszcze jedna niespodzianka - rejs statkiem po Jeziorze Gopło. Nie obyło się bez zakupu pamiątek, które będą przypominać nam wycieczkę.

Wycieczka do Torunia

Gdzie są najlepsze pierniki- oczywiście w Toruniu.

Klasy 4b, 6b, 6c wybrały się 13 października odwiedzić Mikołaja Kopernika i poznać przepisy na wspaniałe wypieki.

Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy w toruńskim planetarium, gdzie zapoznaliśmy się z postacią Mikołaja Kopernika i jego heliocentryczną teorią wszechświata. Podróżowaliśmy po gwiazdach i planetach naszego Układu Słonecznego, aby z powrotem wylądować na toruńskiej starówce. Następnie udaliśmy się na spacer po Toruniu, gdzie zobaczyliśmy dom, w którym urodził się Mikołaj Kopernik, Krzywą Wieżę, mury obronne i rynek starego miasta z pięknym Ratuszem. Obowiązkowo zrobiliśmy sobie zdjęcia przy pomniku Kopernika i osiołku. Następnie udaliśmy się na pyszny obiad do restauracji. Posileni i zadowoleni zaczęliśmy naszą piernikową przygodę w Muzeum Żywego Piernika. Dowiedzieliśmy się tu jak kiedyś powstawały pierniki, z jakich produktów się je wyrabia i jaka jest ich historia. Potem sami wyrabialiśmy piernikowe ciasto i wykrawaliśmy swoje pierniki. Pierniki się piekły a my robiliśmy zakupy. Na tym zakończyła się nasza toruńska przygoda, szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy do Łodzi.

Wycieczka do Dzikiej Kaczki

10 listopada klasy 1 b i 8c wybrały się na wspólną wycieczkę do instytucji edukacyjnej Dzika Kaczka, która położona jest w malowniczych Bronowicach. Głównym założeniem wydarzenia była integracja dzieci ukraińskich z dziećmi polskimi. Na miejscu klasa młodsza odbyła warsztaty „Las w słoiku”, uczyła się rozpoznawać i sadzić rośliny. Starszaki zaś wybrały się z trenerem survivalu na zajęcia bush craft  w  lesie. Obie grupy były bardzo zadowolone i zafascynowane nowo poznanym miejscem. Oprócz zorganizowanych zajęć uczniowie mogli zaznajomić się ze zwierzętami z gospodarstwa domowego, posłuchać opowieści o ich życiu, pobawić się na świeżym powietrzu, czy wziąć udział w przeciąganiu liny. Śmiechu było wiele, bo mało która osoba miała czyste ubrania po terenowych ekscesach.

Na zakończenie młodsi i starsi mogli skosztować ziemniaków w mundurkach oraz kiełbaski z grilla.

Z pełnymi brzuchami i uśmiechem na twarzach pożegnaliśmy to cudowne miejsce. Było super!!!!